mandag 14. mars 2011

Overlevelsen



I tråd med å overleve har jeg måttet bruke litt tid på research om matoppskrifter. På grunn av div matintoleranser jeg har utviklet siste halvåret har jeg nå måttet ty til nye metoder å tilfredsstille godtesluket. Og hungeren generelt. Jeg har på etpar tre uker funnet ut litt av hva et kjøkken kan brukes til, og i går resulterte det i noe ganske godt. Sjokoladen og lemonade, laget fra bunnen av (så langt det lar seg gjøre) og jeg må si jeg er imponert og stadig fascinert over at jeg (med bittelitt hjelp fra Maia;) faktisk klarer å lage noe spiselig.

Jeg er spent på å prøve ut nye kombinasjoner og lage nye gode ting. Matlaging er noe helt nytt for meg, men jeg er glad jeg får prøvd meg ut i denne felten også. Jeg ser det på den positive siden, ingen matintoleranse, og jeg ville levd på Toro til jeg døde. Er alltid litt gøy å overraske seg selv.

1 kommentar: